Effectief Feedback Geven & Ontvangen

Effectief Feedback Geven & Ontvangen

Het doel van de training is dat men effectiever wordt in zowel het respectvol aanspreken als het feedback ontvangen. Deels zal de training bestaan uit theorie, deels uit het oefenen van concrete situaties. De belemmerende factoren met betrekking tot het aanspreken en/of ontvangen zullen tevens een essentieel onderdeel zijn binnen deze training. Het mogelijk positief herkaderen zal noodzakelijk zijn om blijvende gedragsverandering te waarborgen.

De training is dé manier om op een veilige, creatieve en interactieve manier bewust te worden van de effectiviteit van het kunnen aanspreken op gedrag en het ontvangen van feedback. Vaak maakt gebrek aan kennis en positieve ervaringen deze onderwerpen spannend! Maar tijdens de training leert men hoe het wél effectief en positief kan, met juist een verbetering van de relatie als gevolg. De combinatie van theorie en oefenen zal op zeer korte termijn meteen resultaat laten zien en veel negatieve energie wegnemen!

  • Doel van het ‘aanspreken’
  • Verschil tussen kritiek en feedback
  • Handvaten (5 G’s)
  • (Non) verbale communicatie
  • Belemmerende factoren
  • Herkaderen
  • Concreet experiment voorbereiden
  • Na afloop van de training heeft men meer inzicht in het positieve effect van aanspreken op gedrag en het ontvangen van feedback. Men is zich bewust van zijn belemmerende factoren om te kunnen aanspreken en/of feedback te ontvangen en kan dit inzicht omzetten naar positieve duurzame gedragsverandering. Uiteraard bezit men nu ook de gespreksvaardigheden die hiervoor noodzakelijk zijn.

Duur van de training: 2 dagdelen

Methodiek: In company

Kosten: € 2.250,00 (inclusief voorbereiding)

Locatie: Nader te bepalen

Deelnemers: 4-8 deelnemers

Trainer: Nicky Tellier

Download brochure

Downloaden

Vragen?

Contact